+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki 1 do 16 z 16

Temat: weź udział w ciekawym badaniu – sprawdź swoją wiedzę

student1234
    Gość Avatar student1234

weź udział w ciekawym badaniu – sprawdź swoją wiedzę

Witam wszystkich

Jestem studentem Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i piszę pracę magisterską na temat wpływu technologii na życie codzienne.

Jej częścią jest quiz ze znajomości technologii i krótki test na temat zachowań. Obie części są odroczone w czasie.

Zatem jeżeli chcesz:
    • sprawdzić swoją wiedzę na temat Internetu, nowych technologii, gier komputerowych
    • zobaczyć czy jesteś lepszy od innych

kliknij w link poniżej. Pamiętaj ! Przed rozpoczęciem przeczytaj dokładnie instrukcje.

http://quiz-z-technologii.neostrada.pl/

Pozdrawiam i zapraszam
    Adam Królikowski (akrolikowski@st.swps.edu.pl)

Psycho Dad WernerusMaximus Poziom 1 : Buduje reputacjęWernerusMaximus Poziom 1 : Buduje reputacjęWernerusMaximus Poziom 1 : Buduje reputacjęWernerusMaximus Poziom 1 : Buduje reputację Avatar WernerusMaximus

Dzięki!
    3
    Podziękował 0 razy w 0 Postach
    Siła Reputacji
    7
    Nie działa.
    Somewhere over the rainbow, way up high
    There's a land that I heard of once in a lullaby
    Somewhere over that rainbow, skies are blue
    And the dreams that you dare to dream really do come true

student1234
    Gość Avatar student1234
    Cytat Napisał WernerusMaximus Zobacz post
    Nie działa.
    tak wiem Przepraszam za problemy, spróbuje to naprawić najszybciej jak się da

ADMINISTRATOR Trescom Poziom 1 : Buduje reputacjęTrescom Poziom 1 : Buduje reputację Avatar Trescom

Dzięki!
    45
    Podziękował 36 razy w 32 Postach
    Siła Reputacji
    10
    Mam zastrzeżenia co do tego "badania". Naturalnie nie widzę problemu w przeprowadzeniu go. Jak najbardziej to popieram. Tym bardziej, iż sam prowadziłem podobne badanie na łamach naszego Forum.