PDA

Zobacz pełną wersję : ..:: T O R R E N T ::.. & wszystko z nim zwiazane



Strony : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

panson
17-02-04, 22:58
W tym temacie poruszamy wszystkie kwestie powiązane z tematem torrentów.

occultus
05-03-04, 01:57
Inne przydatne linki do torrenta:
Nie wiem ile z nich jest sprawnych :D

Want more Bittorrent links:





http://www.suprnova.org



http://www.torrents.co.uk/new_bt/



http://www.torrentse.cx/



http://newsisfree.com/sources/info/5355/



http://www.bytemonsoon.com/



http://www.sharelive.com/changezone.php?newzone=bittorrent&url=index.php



http://www.streamload.com/khongcuong



http://www.tvtorrents.com/



http://bittorrent.bounceme.net



http://torrents.chilledcore.com/index.php



http://www.downloadparadise.tk/



http://www.torrentzone.com/



http://preterhuman.net/~fdirge/torrent.html



http://efibt.sytes.net/torrents.php



http://btfiles.no-ip.com/



http://www.wowz0rs.tk/



http://www.torrentialbits.tk



http://buffyverse.co.uk/



http://www.sci-fi-site.no-ip.com/hidden_torrent/



http://knowbuddy.dyndns.org/torrent/



http://cumorah.net/english-man/home1.htm



http://warewolf.no-ip.org/xfiles/



http://warewolf.no-ip.org/



http://nx01.us/index.php?page=torrent



http://homepages.nildram.co.uk/~crosses/eyesonly/



http://www.sci-fi-site.no-ip.com/hidden_torrent/



http://www.base0.net/bt/



http://home.no.net/mrtwig/



http://www.superbit.ugcentral.com/



http://avirtuos.topcities.com/bit.html



http://wwww.hotfire.net/



http://turbobricks.ath.cx/torrents/



http://www.orsysnetwork.tk/



http://www.softwarehole.com/



http://www.sharingthegroove.org/



http://btfiles.no-ip.com/



http://metzia.hypermart.net/eps.shtml



http://episodes-first.cjb.net



http://www.watchen.tv/



http://www.german-torrents.de.vu/



http://www.german-torrents.de



http://www.darkgamefreaks.de



http://www.torrentfilme.com/



http://www.babasboard.de



http://bittorrents.de/



http://www.cafeyoyo.fr.st



http://www.gamesir.com:81/



http://www.torrentfiles.com/



http://bittorrent.frozen-layer.net/



http://www.adictobt.dynu.com/



http://134.130.54.76:6767/



http://www.digitaldistractions.org/torrents.php



http://knowbuddy.dyndns.org/torrent/knowbuddy.cgi



http://f.moya.scarywater.net/



http://www.southparkx.net/index.php?vo=7



http://www.20two.net/comics/



http://rsn.no-ip.com/



http://www.ozion.tk/



http://www.angelinc.org/torrent.php



http://www.pornstarjacqui.com/links.html



http://www.pleasure-torrent.com/



http://www.gay-torrents.net.ms/



http://fry.is-a-geek.com/



http://www.wrestlingtorrents.tk/



http://bt.eastgame.net/



http://yisitu.hk.st/



http://orf.cx/torrent/



http://rpmfind.net/BitTorrent/



http://www.aaronsw.com/weblog/000635



http://www.lnx-bbc.org/download.html



http://rpmfind.net/BitTorrent/



http://www.bstark.pp.se/bittorrent/



http://frogfood.dyndns.org:6969/

powinny one byc hierarchicznie..czyli im wyzej tym lepszy "link". lepiej oceniany (ale przez kogo :evil: )

occultus
05-03-04, 01:59
..i jeszcze cos znalazłem!!

http://www.wrestlingtorrents.tk

Wrestling

http://www.filerush.com/

Patches, demos and game movies

http://gamedr.com/

Video game trailers and game news

http://news.gametab.com/torrents.php

Video game trailers

http://www.lnx-bbc.org/download.html

Iso's of different Linux versions

http://rpmfind.net/BitTorrent/

Iso's of different Linux versions

http://www.avidmerrion.cjb.net/

Avid Merrion

http://tracker.tghc.org/

Comics

http://www.sketchyorigins.com/comics/

Comics

http://atb.divxlinks.at/

Porn

http://www.torrents.private.pl/

Porn

http://www.xxxtorrent.com

Porn

http://www.pornstarjacqui.com/links.html

Porn

http://bito.cunthunters.lv/

Porn and some German movies

http://www.pleasure-torrent.com/

Porn and Hentai

http://www.bittorrent.b3.nu

Mac torrent site

http://torrent.textfiles.com/

Text files

news://alt.bittorrent

Bittorrent newsgroup

http://www.bstark.pp.se/bittorrent/

Only statistics on torrents, no downloads

http://www.plandude.com/

Many links to other torrent sites

http://www.ns9.com/tbytes/

Many links to other torrent sites

http://avirtuos.topcities.com/

Many links to other torrent sites (also torrents linked from suprnova.org)

http://www.torrentlinks.tk/

Many links to other torrent sites (also has some torrents linked from others)

http://www.monduna.com/bt/

Many links to other torrent sites (also has torrent search engine)

oczywiście podspodem opis danego linka..niestey po angielsku. Jak by ktoś miał problemy ;) to pisać a przetłumacze!!

occultus
05-03-04, 02:03
Oki..mam nadzieje, że to ostatnia porcja:D
Tak jak pisałem wyżej..większość (jak nie wszystkie) z tych stron powinno działać!! Nie sprawdzałem nawet 1/5 z tych linków!! jak znajdziecie jakiegoś który nie dziakła (bądz więcej) to podesąłć mi na PW a usune z listy!!
Torrent Links

General Torrent Sites


Bitetorrent - http://www.bitetorrent.com/
Torrents.co.uk - http://www.torrents.co.uk/new_bt/index.php
Sci-Fi Torrents - http://sci-fi-torrent.cjb.net/
Torrentse - http://www.torrentse.cx/
Suprnova - http://www.suprnova.org/
Slash0 - http://torrents.slash0.org/
Isnot - http://isnot.ws/
Digital Update - http://www.digital-update.com/forums
Torrent Files - http://www.torrentfiles.com/
GroundZero - http://wwww.hotfire.net/
Lick My Taint - http://www.lickmytaint.com/
CandyStore - http://candystore.tk/
0-Mile - http://www.0-mile.com/torrents/
Superbit Source - http://www.superbit.ugcentral.com/
BitTorrent Files for Slashdot Effect Victims - http://f.moya.scarywater.net/

Music Torrent Sites

Musiq Supreme - http://www.musiq-supreme.tk/
Colonel Panic's Music Picks - http://chimay.rumble.net/torrents/Colonel_Panics_Music_Picks
Phishhook - http://www.phook.org/siteutil/bittorrent/listBitTorrents.jsp
Music Freaks - http://www.musicfreaks.net/showrecords.php
Bit-Torrent.org - http://www.bit-torrent.org/
Live Music Archive - http://archive.org/audio/etree.php
Digital Panic - http://www.digitalpanic.org/bt/
WhatISee - http://www.whatisee.com/bittorrent.htm
Wrangler Bit Torrent - http://www.wranglerspace.org/bittorrent.htm
Digipatch - http://digipatch.no-ip.org/
Jason's Bit Torrent - http://www.gulfcoastcontracting.com/
Mather's BT site - http://chumby.dlib.vt.edu/BT/
Bomb Session (Disco Biscuits) - http://bombsession.com/bt.html
Nerd Team - http://bittorrent.nerdteam.com/
Sonic Sense - http://www.sonicsense.com/downloads.htm
Fubegra - http://fubegra.no-ip.org/
CCRyder's Taper-Friendly - http://timminators-tunes.no-ip.org/
TBird's Bit Torrent Site - http://www.texasfld.net/torrent.htm
Kung BitTorrent Server - http://kung.servehttp.com:8080/live/index.asp
Hatfield ETree (Phish) - http://hatfield.etree.org/~trey/bt/
Beatles ServeFTP (Phish) - http://beatles.serveftp.com:1412/
LetMyDataFlow - http://bt.letmydataflow.com/
'74 BitTorrent Project - http://bt.malorkus.com/
Macdaddy's - http://macdaddys.dyndsl.com/
Denance.net - http://www.denance.net/bt/
Live Music from RonB - http://abbshn.dns2go.com:8080/
Colorado Tapers - http://www.filesoup.com/%20http:/cotapers.org/
Veggie Buritos - http://www.veggieburritos.com/
Dj Supers (House, Trance Underground CD?s) - http://djsupers.iuma.com/
Sk8board Video Torrents - http://inv.ath.cx:9752/torrents/torrents.php
Pro Wrestling Torrents - http://www.pro-wrestling.tk/

Game Torrent
Sites
Game Dr
- http://gamedr.com/
Gametab - http://news.gametab.com/torrents.php

Software Torrent Sites
LNX-BBC (Linux ISOs) - http://www.lnx-bbc.org/download.html
RPM Find (Linux ISOs) - http://rpmfind.net/BitTorrent/

Other Specialty Torrent Sites
Mutant Liberation Front - http://www.sketchyorigins.com/comics/
Mac Torrent Sites - http://www.sketchyorigins.com/comics/
Sim0n20's Movie Site - http://www.geocities.com/sim0n20
A Torrent of Text Files - http://torrent.textfiles.com/

BitTorrent Link Sites
Section31's Torrent Links - http://www.torrentlinks.com/
NS9 Torrent Links - http://www.ns9.com/torrentlinks/
BTSites.tk - http://www.btsites.tk/

http://www.spesb.com/link2u/ - All you need Torrent link

http://www.e173.com/sn9/ - Another Torrent link

Jazz
05-09-04, 22:05
No fakt. Juz sie przekonalem, ze to nie musi miec nic do rzeczy;)
teraz uzywam BitSpirita i musze przyznac, ze ten programik mi sie sprawdza :D
jest oka i mam nadziej, ze juz tak pozostanie.
Nie zmienia to jednak faktu, ze czekam az wygasnie mi umowa o net i zakladam sobie lepsze lacze u innego provide'era :D
Mysle o 1megowym laczu w dialogu. Jak przypuszczacie, jakie transfery powinienem miec w rzeczywistosci? :)
dzieki za zainteresowanie postem.
Pozdrawiam

NetHolik
08-09-04, 16:12
occultus podobny topic zwiazany o klientach toczy sie obok - mozeby polaczyc?

Jazz zaden kosmos tylko robie tak jak pisza w FAQ torrentbits.org
a tam chyba znaja sie na rzeczy
w kazdym badz razie ustwilem sobie wszystko tak jak tam pisza i efekty sa dobre i bardzo dobre

Twoje problemy moga sie wiazac z trackerem
otorz przykladowo sciagasz z tracera wymagajacego rejestracji (klucz ID etc), czy tez uzywa innych portow - bez odpowiedniej konfiguracji nie bedzie sie nic sciagac
ja nie bede sie powielal - odpowiednie FAQ jest na stronach
wiec jesli sciagasz torrenta na trackerze torrentbitsa - ustaw klieta tak jak oni chca (o rejestracji juz nie wspomne)

1Mbps = ~122 KBps :)

nawiazuja do Twojego problemu filo13 - zmien klienta
w rownoleglym topicu wymienione sa najszybsze klienty
ja jade na BitComecie i G3Torrent - sa szybkie i jestem z nch naprawde bardzo zoadowolny (wlasnie za predkosc)
ale maja minusa ktorego zaczynam dostrzegac po zaczeciu korzystania z trackerow z wymagajacych rejestracji
otorz wlasnie jest to to czego Ty szukasz - wysylamnie jest mniejsze od sciagania

nie wiem dlaczego ale pomimo zalecanych ustawien przez dane trackery (ich FAQ na stronie) wysylanie mam niskie
przez co spada mi raito (stosunek wysylania do sciagania)
im wyzsze tym sa wyzsze korzysci - no a ja mam ~0.20 :(

wicia
18-10-04, 22:09
Siemka :D
uzywalem i Azureus i innych ale dla mnie to wszystko wolne jest zwykle mam transfer jak sciagam ze stronki 80-100 kb/s a jak torrentami to 2-10 kb/s dlaczego ??

lowak
19-10-04, 16:43
Słaby health, mało seedów.

Spróbuj BitComet, albo G3torrent(osobiście nie testowałem, ale podobno dobry).

avallac
05-11-04, 20:44
mam pytanko :) dlaczego suprnova jest platna ?? jakies 2 tyg. temu nie byo tego :p a teraz wchodze a tu mi kaza sie zarejestrowac :p

czy to bylo tak zawsze czy nie ?

elwoodblues
05-11-04, 22:32
http://69.50.170.99/sn//list_news.html ja wchodzę na suprnową przez tą stronę i nigdy nie musiałem się rejestrować, a jestem tam prawie codziennie.
Bezpośrednie linki do suprnowej:
blues http://69.50.170.99/sn//list_torrents/233.html
rhythm and blues http://69.50.170.99/sn//list_torrents/94.html
rock http://69.50.170.99/sn//list_torrents/50.html
jazz http://69.50.170.99/sn//list_torrents/123.html
muzyka ogólnie http://69.50.170.99/sn//list_torrents/music.html
aplikacje http://69.50.170.99/sn/list_torrents/43.html

occultus
06-11-04, 14:51
mam pytanko :) dlaczego suprnova jest platna ?? jakies 2 tyg. temu nie byo tego :p a teraz wchodze a tu mi kaza sie zarejestrowac :p

czy to bylo tak zawsze czy nie ?
hmm.. prawdopodobnie wszedłeś na suprnova.com a ona już wymaga rejestracji!! .org jest za free!!

tutaj amcie ciekawą stronke oferujacą alternatywe dla suprnovej!!
http://www.slyck.com/news.php?story=596

LinKer
27-11-04, 14:35
No a ja mam taki problem:

Mam BitCometa i mam transfer 2kb/sPs mam wew. IP

mareczek11
27-11-04, 14:50
Wez sobie spróbuj zainstalować BitSpirit ja mialem taki sam problem ze mi 2 kilo szło ale zainstalowałem BC i fajnie chodzi spróbuj sciagac z suprnova.com albo jak masz konto torrent.org.pl. POZDRO

widelec
27-11-04, 15:28
pewnie masz ograniczone porty bo jestes za natem. Jak tracker jest na porcie na ktory masz ograniczony transfer to nie pomoze ci zmiana programu. mareczek ma neostrade ...

thomas.night
27-11-04, 15:29
LinKer zainstaluj najnowszą wersję BitCometa, miałem podobne problemy, ale od wersji 0.56 powinno być spoko.

NetHolik
27-11-04, 15:37
Ps mam wew. IP
i to jest jedyna przyczyna
korzystanie z sieci torrent wymaga zew ip
owszem mozesz miec wew ale transfery nie beda w zyciu podobne do tych jakie sa mozliwe przy zew ip.
wszystko dlatego ze jestes tzw 'not connectable'
czyli poprostu ciezko sie z Toba polaczyc - jestes za brama
i wywolania innych peersow (do Ciebie) na niej sie koncza
innymi slowy tylko Ty mozesz nawiazywac polaczenia z innymi,
a inni Cie "nie widza"

rozwiazaniem jest tutaj zmienienie ip na zew,
badz przekierowania portow na serwerze (bramie)



(...) z suprnova.com (...)
chyba mials na mysli suprova.org, bo to co podales wymaga rejestracji
i potem sie dziw ze Ci wmawiaja ze suprova nie jest za free...

mareczek11
27-11-04, 15:59
chyba mials na mysli suprova.org, bo to co podales wymaga rejestracji
i potem sie dziw ze Ci wmawiaja ze suprova nie jest za free...

sory NetHolik mialen na myśli suprnova.org
Mój kuzynek jest za nat'em trudno jest do niego sie odstac ale transfery ma po 40-50 kilo z torrenta. POZDRO

np15
27-11-04, 16:49
korzystanie z sieci torrent wymaga zew ip
Nie do końca się z tym zgodze, być może u mnie występuje paradox, bo sciągałem NFS:U2 z Torrent.Org.Pl z transferem nieprzerwanym 180kB/s. Mam wewnętzrne IP.

gregoryiks
28-11-04, 02:28
No własnie ja mam zewn. IP ale mój provider ogranicza p2p do 12 KB,a ze stronek mi ciągnie po 400-600KB.

LinKer
29-11-04, 16:49
Ja dużego transferu sie nie spodziewam mam łącze 64kb/s a ze stron ciągnie średnio 15-20kb/s ale moje prędkości sa po prostu żenujące. Po zainstalowaniu BitSpirit'a mam około 5kb/s. Wie ktos może jaka jest optymalna konfiguracja?

lowak
29-11-04, 17:06
Linker, chyba coś źle podajesz, łącze 64kb/s.

Raz że łącze się chyba podaje w kbp/s a drugie jeśli masz takie to ciekawe jakim cudem uzyskujesz prędkości rzędu 15-20kb/s na stronkach?

widelec
29-11-04, 17:27
lacze podaje sie w kbps (bez slasha) czyli kilo bitach na sekunde, ale to znaczy dokladnie to samo co kb/s .Przypominam ze 8 bitow to bajt. Oznaczenie bitu to male b a bajtu to duze B. Skoro masz lacze 64kbps to znaczy ze predkosc maksymalna lacza wynosi 64 : 8 = 8 kB/s. (kiloBajtow).

LinKer
29-11-04, 17:51
Tak mi podał admin.......
A zna ktos odpowiedź na moje pytanie w poprzednim poście?

NetHolik
29-11-04, 21:11
heh jak to mowia nie zawsze jest tak dobrze jakbys chcial
byc moze poprostu infrasktrukra sieci nie pozwala
na osiagniecie wiekszym transferow dla trorrentow

mam na mysli to ze nie kazdy sie z Toba polaczy,
albo ma do Ciebie kiepskie polaczenie, ping

przyklad jest prosty: czy udalo Ci sie zawsze nawiazac
zadowalajace jakosci polaczenia ze znamomymi z roznch miejsc w kraju?
mnie czasami nie
a z onetem sie zawsze polaczysz - no bo sam widzisz onet ma daleko lepsze lacza...


sieci... sa bardzej skomplikowane niz ktokolwiek by pomyslal :D

btw nie jestes sam w tym problemie ;)

occultus
03-12-04, 22:07
Nie do końca się z tym zgodze, być może u mnie występuje paradox, bo sciągałem NFS:U2 z Torrent.Org.Pl z transferem nieprzerwanym 180kB/s. Mam wewnętzrne IP.
NetHolik miał racje!!
Praktycnie wszystkie sieci P2P traktują z "buta" ludzi na wew. IP i podobnie jest z torrentem. to że osiagasz takie transfery to nic dziwnego. Akurat NFS:U2 jest na topie i jest dużo s/p, czyli znacznie większe prawdopodobieństwo na znalezienie osóbz zew. IP z którymi możesz się jedynie połączyć!!

np15
11-12-04, 09:28
Strasznie się wkurzyłem , jak wlączyłem dziś kompa i chciałem zobaczyć, co mi się wczoraj ściągnęło. 338 MB poszło się je###... :~( Torrenta ściągałem z http://www.torrentreactor.net/ . Ostatnio większość plików zasysam stamtąd i nigdy nie miałem problemów :disgust: 19mp3 i 1 clip - nic nie odpala :disgust: - nie wiem co może być tego przyczyną :(

NetHolik
11-12-04, 13:11
np15 troche to niejsane
a zwlaszcza ten screenshot, czym Ty go robiles, pralka? hahaha

w torrencie zadko zdazaja sie fake'i,
przewaznie to wina uploadera ktory
z pospiechu nie sprawdzil czy to co grupa wypuscila
jest tym czym ma byc

wg mnie pewnie zle sie sciaglo
sprawdz w kliencie jeszcze raz hash plikow

np15
11-12-04, 15:53
Sorry za jakość screena'a, ale bawiłem się Irfan View'em :)
Z tego co podaje mi BitComet - 0B błędnych danych :hmmm:
Szkoda mi trochę, bo napaliłem się na te mp3ki :~(

avallac
18-12-04, 03:41
jezeli dobrze widze to jest to format .mov nie znam sie na tym ale jest chyba jakis programik do odtwarzania go :)
jezeli nie o to chodzi to przepraszam :p

filo13
18-12-04, 10:15
Ten format obsługuje QuickTimePlayer
Do pobrania tutaj:
http://a1540.g.akamai.net/7/1540/52/20041120/qtinstall.info.apple.com/pthalo/us/win/QuickTimeFullInstaller.exe